LPS B-junnut etsii uusia pelaajia

Laji on jalkapallo, joukkueen kotipaikka on Helsinki ja pelattava sarja Helsingin piirisarja. Joukkueeseen kuuluu 27 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

LAAJASALON PALLOSEURA POJAT 2003-04

Jokaiselle lapselle virikkeitä ja haasteita sopivalla tasolla
- Mahdollisuus kehittyä jalkapalloilijana
- Mahdollisuus harrastaa jalkapalloa

…Tämä laadukkaasti, omalla saarella niin, että tavoitteena pitää pääosa ikäluokasta jalkapallon parissa mahdollisimman pitkään.

LPS P03 ETSII PELAAJIA

Kiinnostuitko? Jos haluat mukaan hyvin järjestettyyn jalkapallotoimintaan ota yhteyttä. Joukkueessamme on vielä liikunnalliselle pelurinaluille tilaa.

Joukkueenjohtaja
Samuli Pauloff
joukkueenjohtaja.lps.p03(a)gmail.com

Joukkueenjohtaja
Tero Reponen
tero.reponen(a)aurejarvi.fi

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty 7 kuukautta sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
LPS B-junnut: kokoonpano